logo ATELIER


TRENING – REDUKCJA TKANKI TŁUSZCZOWEJ ZE WSPARCIEM DIETETYCZNYM

CO ZYSKASZ?

  • spalisz zbędne kalorie
  • wzmocnisz mięśnie
  • poprawisz kondycję
  • energię na cały dzień

Celem tego treningu jest stosunkowo szybkie zrzucenie wagi przy jednoczesnym zadbaniu o prawidłowe odżywianie, czyli dostarczenie organizmowi wszystkich niezbędnych składników odżywczych przy mniejszej ilości pożywienia. Zajęcia składają się z ćwiczeń cardio,  wzmacniających i modelujących mięśnie oraz stretchingu. Są to zajęcia o dużej intensywności, skierowane do osób chcących wyszczuplić i wyrzeźbić  swoje ciało.


TRENING RZEŹBIĄCY SYLWETKĘ

CO ZYSKASZ?

  • jędrne, wrzeźbione ciało
  • mocne mięśnie
  • lepszą kondycję
  • energię na cały dzień

Celem tego treningu jest kształtowanie całej sylwetki. Podczas ćwiczeń skupiamy się na poszczególnych partiach ciała: ramionach, klatce piersiowej, grzbiecie, udach, pośladkach oraz brzuchu. W czasie zajęć wykorzystujemy różne przyrządy takie jak stepy, ciężarki czy gumy. Ćwiczenia wzmacniające mięśnie składają się z podstawowych kroków aerobowych i nieskomplikowanych ćwiczeń wzmacniających. Nie liczy się obciążenie czy szybkie tempo wykonywanych ćwiczeń, tylko liczba precyzyjnych powtórzeń.
Systematyczne treningi wpłyną korzystnie na twoja postawę, kondycję oraz samopoczucie.


TRENING POWIĘZIOWY – stretch & relax

CO ZYSKASZ?

  • wysmuklisz sylwetkę
  • uelastycznisz mięśnie
  • zwiększysz ruchomość stawów
  • wyciszysz umysł
  • zrelaksujesz się

Jest to trening, składające się z ćwiczeń oddechowych, rozluźniających i rozciągających, przy relaksującej muzyce. Trening świetnie wpływa na całe ciało. Rozciąga wszystkie grupy mięśni, uelastycznia je i zwiększa ruchomość stawów. To zajęcia dla wszystkich, niezależnie od wieku. Szczególnie polecamy je tym, którzy przez wiele godzin są unieruchomieni w jednej pozycji – np. siedzą przy komputerze albo pracują na stojąco. Dzięki tym ćwiczeniom, nauczysz się głębiej odczuwać własne ciało.


TRENING PILATES – maszyna reformer & chair

CO ZYSKASZ?

  • wzmocnisz mięśnie brzucha, pleców, pośladków, nóg, rąk, ramion
  • rozciągniesz i wydłużysz ciało
  • nauczysz się prawidłowej biomechaniki własnego ciała
  • poprawisz koordynację ruchową
  • zwiększysz zakres ruchu w stawach i poprawisz ich elastyczność oraz zachowasz prawidłowe napięcie mięśni
  • zwiększysz wydolność fizyczną organizmu


Reformer
– jest podstawowym sprzętem do ćwiczeń Pilatesa, stosowanym zarówno w treningu grupowym jak i personalnym. Ogromną zaletą tego sprzętu jest to, że można na nim wykonywać wiele różnorodnych ćwiczeń, w różnych pozycjach. Na tym sprzęcie może ćwiczyć niemal każdy, zarówno osoby w sile wieku jak również osoby dojrzałe, kobiety w ciąży oraz osoby z różnymi schorzeniami narządu ruchu.2016-20-12-19-01-39
Reformer jest praktyczny, gdyż posiada wiele funkcji. Można dostosowywać go do rozmiarów ćwiczącego, modyfikować niewygodne na początku pozycje, aby swoboda ruchu i komfort pracy były zachowane. Najważniejszym walorem tego sprzętu jest możliwość dostosowania obciążenia w zależności od potrzeb Klienta i zgodnie z istotą ćwiczenia. Reformer jest maszyną dynamiczną, co jednak nie oznacza, że nie można na niej realizować spokojnych i wprowadzających treningów.
Ćwiczenia na Reformerze zaczynamy od oddychania i prawidłowego ułożenia ciała, minimum wysiłku maksimum energii, przy wykorzystaniu podstawowych zasad biomechaniki. Pracujemy na poszczególnych grupach mięśniowych zarówno głębokich jak i tych powierzchownych, przechodząc płynnie z jednego ćwiczenia w drugie tak, aby podczas sesji pracowało całe ciało. Na koniec rozciągamy i relaksujemy ciało po wysiłku.


Chair
– ten sprzęt daje Ci możliwość rzeźbienia, nóg, pośladków, ramion, pleców, podczas gdy mięśnie brzucha pozostają wciąż napięte. Łączenie wielu elementów ruchu umożliwia prowadzenie płynnego treningu Pilates i utrzymanie tętna na optymalnym poziomie do spalania kalorii.

2016-20-12-18-51-00Ćwiczenia kształtują przede wszystkim wytrzymałość siłową kończyn górnych i dolnych. Ćwiczenia na Krześle są również ciekawym urozmaiceniem w metodzie, ponieważ większość ćwiczeń Pilatesa zarówno na macie jak i na maszynach, wykonuje się głównie w pozycji leżenia na plecach lub na brzuchu. Natomiast w przypadku tego sprzętu, można wykonać około 75 ćwiczeń o różnym poziomie zaawansowania w pozycji siedzącej lub stojącej.
Wyzwanie w pracy z krzesłem stanowią sprężyny o szerokim zakresie oporu, które regulują położenie drążka. Naciskając na niego stopami lub ramionami, wykorzystujemy mięśnie pleców, ramion, poprzeczny brzucha, miednicy oraz usprawniamy koordynację nerwowo-mięśniową. Ponadto krzesło może być z powodzeniem wykorzystywane w rehabilitacji pourazowej, jako narzędzie służące przywróceniu odpowiedniej kondycji uszkodzonym partiom mięśni


bodyART

CO ZYSKASZ?

  • wewnętrzny spokój i równowagę
  • zwiększysz świadomość swojego ciała
  • wyciszysz umysł
  • wzmocnisz ciało
  • rozwiniesz swoją sylwetkę

Od ponad 20 lat utożsamiam się z treningiem bodyART. Dlaczego? Bo te ćwiczenia zmieniają każdego, kto się ich podejmie – nie tylko w wymiarze fizycznym, ale również mentalnym. bodyART to trening ciała i umysłu, sprawdzian pokory oraz naszej wewnętrznej siły. Z nikim nie rywalizujesz. Ćwiczysz tu i teraz.
Podczas ćwiczeń wyzbywamy się codziennych trosk, koncentrując się na świadomym oddechu i kolejnych sekwencjach ruchu. Jestem głęboko przekonana, że to jedna z dróg do samorozwoju. Ten wyjątkowy trening dał mi ogromną siłę do podejmowania trudnych decyzji i energię do spełniania marzeń. Od momentu, kiedy zaczniesz przygodę z bodyART twoje życie będzie jeszcze lepsze. I to się sprawdza. Zawsze.
Zrób pierwszy krok i otwórz się na zmianę!


BAX

CO ZYSKASZ?

  • wewnętrzny spokój i równowagę
  • zwiększysz świadomość swojego ciała
  • wzmocnisz ciało
  • rozwiniesz swoją sylwetkę
  • poprawisz kondycję

BAX by Robert Steinbacher (bodyART xtreme) jest oparty na zbilansowanym energetycznie treningu „Yin” i „Yang” i łączy w sobie elementy treningu o wysokiej intensywności z ćwiczeniami wzmacniającymi i pracą na powięzi. Innowacyjna koncepcja BAX koncentruje się na treningu funkcjonalnym, skoordynowanym. BAX przeznaczony jest dla trenerów personalnych, trenerów zajęć grupowych, sportowców różnych dziedzin. Jest wyzwaniem samym w sobie dającym olbrzymią satysfakcję.


b.CONTROL by Mtb

CO ZYSKASZ?

  • prawidłową postawę ciała
  • zwiększysz gibkość
  • rozluźnisz ciało
  • wyciszysz umysł

Zajęcia b. CONTROL® to kolejny trening, który stworzyłam z myślą o rozwijaniu całego ciała. Jest to połączenie klasycznego treningu typu shape z takimi formami ruchu jak pilates, bodyART, taniec klasyczny czy stretching. Ćwiczenia statyczne są urozmaicane dynamicznymi, a całemu treningowi towarzyszy inspirująca muzyka.
b.CONTROL poprawi twoją gibkość, siłę, koordynację, równowagę oraz zwiększy zakres ruchu stawów.


PILATES

*Power, Equipments, Rehabilitacyjny, Zdrowe plecy, Stretch

CO ZYSKASZ?

  • gibkość i elastyczność ciała
  • wzmocnisz mięśnie
  • odciążysz kręgosłup
  • poprawisz swoją postawę
  • zrelaksujesz się i odprężysz

PILATES to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń wzmacniających mięśnie. Celem treningu jest rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich partii ciała. Metodę tą szczególnie polecam osobom z bólami stawów, kręgosłupa oraz tym, którzy borykają się z nadwagą lub nie mogą wykonywać bardziej aktywnych, wymagających ćwiczeń. Podczas treningu ważna jest dbałość o poprawne, świadome oddychanie, które wzmacnia mięśnie „środka” i pomaga w stabilizacji tułowia.


TECHNICAL SKILLS (body SHAPE, bodyART Dynamic, BAX)

CO ZYSKASZ?

  • jędrne, wyrzeźbione ciało
  • mocne mięśnie
  • lepszą kondycję
  • energię na cały dzień

Jest to trening wzmacniający wszystkie partie ciała. Znajdziesz w nim elementy klasycznego treningu  bodyART, body SHAPE, BAX. Celem treningu jest kształtowanie całej sylwetki i wzmacnianie naszej techniki poprzez kilkukrotne wykonywanie partii ćwiczeń  z danego treningu. Podczas zajęć pracujemy nad wytrzymałością i siłą mięśni.


FLY YOGA

CO ZYSKASZ?

  • uelastycznisz ciało
  • zwiększysz gibkość
  • wzmocnisz ciało
  • zrelaksujesz się

Połączenie jogi, czucia i umiejętności korzystania z dobrodziejstwa grawitacji, pracy z balansem, stretchingu, tańca i akrobatyki. Polega na wykonywaniu ćwiczeń z użyciem chusty – “hamaka” – wiszącego materiału, który służy do wsparcia masy ciała. Materiał pomaga w rozluźnieniu, ułatwia wykonywanie ćwiczeń, pozwala na głębsze rozciąganie, jest podporą do pozycji odwróconych. Podwieszenie ciała kilka centymetrów nad ziemią uwalnia napięcie z mięśni i kości.


Trening obwodowy – Reformer & Chair

CO ZYSKASZ?

  • prawidłową postawę ciała
  • zwiększysz gibkość
  • zbudujesz mięśnie posturalne
  • wzmocnisz mięśnie kręgosłupa

Trening obwodowy ma wpływ na rozwój całego ciała. Bezpieczne, prozdrowotne ćwiczenia,  skutecznie modelują i rozciągają całe ciało. Głównym celem zajęć jest wzmocnienie mięśni posturalnych, które są odpowiedzialne za prawidłową postawę ciała, a także wzmocnienie mięśni brzucha, pośladków i ud. Trening dedykowany jest osobom na każdym poziomie zaawansowania.


BOSU

CO ZYSKASZ?

  • poprawisz swoją wytrzymałość
  • wzmocnisz siłę mięśni
  • polepszysz koordynację
  • uelastycznisz ciało

BOSU to przyrząd gimnastyczny będący połączeniem piłki i stepu. BOSU idealnie nadaje się do ćwiczeń statycznych, dynamicznych i poprawiających balans ciała oraz stabilizację tułowia. Trening gwarantuje nieograniczone możliwości, choć jest dość wymagający. Można ćwiczyć na jednym, dwóch lub kilku przyrządach jednocześnie, wchodząc, schodząc lub skacząc. Wszystko w dowolnym tempie i pozycjach.
Poprzez wykonywanie statycznych i dynamicznych ćwiczeń wzmacniających, możemy poprawić naszą wytrzymałość oraz siłę mięśni. Ćwiczenia wymagają stałej kontroli i napięcia mięśni „środka” dla utrzymania równowagi całego ciała.
Trening z BOSU polecam szczególnie osobom aktywnym fizycznie.


body SHAPE

CO ZYSKASZ?

  • jędrne, wrzeźbione ciało
  • mocne mięśnie
  • lepszą kondycję
  • energię na cały dzień

Celem tego treningu  jest kształtowanie całej sylwetki. Podczas ćwiczeń skupiamy się na poszczególnych partiach ciała: ramionach, klatce piersiowej, grzbiecie, udach, pośladkach oraz brzuchu. W czasie zajęć wykorzystujemy różne przyrządy takie jak stepy, ciężarki czy gumy. Ćwiczenia wzmacniające mięśnie składają się z podstawowych kroków aerobowych i nieskomplikowanych ćwiczeń wzmacniających. Nie jest ważne obciążenie czy szybkie tempo wykonywanych ćwiczeń, tylko liczba precyzyjnych powtórzeń.

Systematyczne treningi SHAPE wpłyną korzystnie na twoja postawę, kondycję oraz samopoczucie.


ROLLMASAŻ

CO ZYSKASZ?

  • jędrne, wrzeźbione ciało
  • mocne mięśnie
  • pozbędziesz się cellulitu, zniwelujesz rozstępy
  • oczyścisz organizm z toksyn

ROLLMASAŻ – odchudzający masaż limfatyczny, za pomocą urządzenia Activ Roll. Masujemy nim całe ciało, zaczynając od stóp, kończąc na dłoniach. Działanie tego masażu opiera się na tradycyjnej chińskiej metodzie. 

Regulowane obroty bębna wymuszają wzmożony przepływ krwi w naczyniach krwionośnych oraz limfy w naczyniach chłonnych. image

ROLLMASAŻ wpływa korzystnie na nasze narządy wewnętrzne. Ułatwiony przepływ krwi oraz zmniejszony opór w tętnicach poprawia pracę serca a także nerek, usprawnia ich czynności filtracyjne. Lepiej trawimy oraz przyswajamy substancje odżywcze. Dobrze ukrwiony organizm zostaje oczyszczony, w efekcie uzyskujemy jędrną i elastyczną skórę oraz ładną cerę (przywrócona zostaje naszej skórze elastyczność i jędrność). Pozbywamy się cellulitu, rozstępów oraz rozciągniętej skóry po dużej redukcji wagi. A wszystko to osiągamy w przyjemny sposób – czyli przez masaż.